6 нояб. 2013 г.

Інтерв'ю з Наталею Фаліон + відео концерту Лісапетного батальйону у Житомирі

 У понеділок, 4 листопада в Житомирі виступав "Лісапетний батальйон". 

На концерт прийшло багато житомирян, які дивилися раніше телевізійне шоу.

Батальйон приїхав до Житомира без ще однієї яскравої особистості колективу - Ганьки, яка, за словами Фаліон вже більше місяця хворіє. Але з собою колектив привіз своїх друзів: автора слів кількох пісень - Миколи Ямченка, а також аранжувальника Михайла Моду. Під час виконання душевної пісні про маму багато жінок у залі крадькома витирали сльози з обличчя.

Та й сам « Лісапетний батальйон» зал приймав дуже тепло, з великими дружними оплесками, і вигуками «Браво!» і «Молодці!», глядачі подарували багато квітів, підспівували пісні.

Наталія Фаліон розповіла, що 1 млн грн, присуджений колективу за перемогу в телешоу, через 5 місяців після фіналу їм ще виплатили, але обіцяну церква в своєму селищі Скала Подільська (Тернопільська область) вона вже добудовує. За які гроші вона її побудувала? - Про це Ви дізнаєтеся з інтерв'ю у відео:



У перерві між піснями Фаліон розповідала про рідне село, його проблеми, а також про те, що всі її пісні написані для звичайних пересічних українців, таких же, як і вона.

- Чи могла я, сільська жінка, яка виросла в холодному клубі, яка писала пісні, для таких людей, як сама, для тих, кого знаю, розумію, подумати, що буду стояти на сцені, що ми переможемо. Мене хвилюють проблеми, які хвилюють кожного пересічного громадянина нашої України. Я писала пісню не для якихось зірок, а для себе, для тих людей, що залишили здоров'я на колгоспних полях, фермах, що на базарах торгують, шукають щастя закордоном. Саме для таких людей мої пісні, нехай вони прості, нехай вони навіть примітивні, але я в них вкладаю душу, я хочу, щоб кожна пісня вас радувала, щоб ви отримували позитив, як я ділюся цим позитивом на кожному концерті, - сказала зі сцени Фаліон.

А ще вона розповідала анекдоти і байки, і подумала, чи не піти їй у Президенти України, оскільки за колектив голосувала і об'єдналася вся країна.



- Уявляєте, у мене опозиції не буде! А мої баби будуть Кабінетом міністрів, - заявила Фаліон.

Після концерту зал проводжав колектив шквалом оплесків, а Фаліон і «Лісапетний батальйон» пообіцяла ще повернуться до Житомира.

>

related posts

ВК