5 апр. 2011 г.

Будні трамвайно-тролейбусного управління м.Житомира: Чи можуть вони бути кращими?

   Чутки про буцімто неповну придатність одержаних у Вінниці 5 трамваїв не відповідають дійсності. Про це повідомив автору публікації старший майстер трамвайного відділення ТТУ Олександр Білик.


   За словами Олександра Івановича, трамваї мають хороший стан, два роки тому пройшли капітальний ремонт, виглядають краще багатьох тих вагонів, що нині курсують містом. Тож, на думку О.Білика, придбані трамваї служитимуть житомирянам багато років.

    Нині вінницькі трамваї перебувають на території трамвайного депо на зберіганні. Обласний бюджет виділив кошти для оплати за них, згодом питання експлуатації трамваїв розгляне сесія міської ради, пройдуть тендерні торги, як обов'язкова процедура, і машини вийдуть на лінію також після обов'язкового технічного огляду, що його проведуть київські фахівці.

   Подорожчання квитків на проїзд в електротранспорті на 50 коп. з 17 березня хоча й спричинило зменшення в ньому пасажирів, однак додає щодня близько 10 тис.грн. зборів, порівняно з попереднім тарифом.

   Відомо, що за кілька днів, точніше – 5 квітня, відбудуться громадські слухання щодо подорожчання проїзду в міських маршрутках. Ця обставина дає надію електроперевізникам на повернення в салони трамваїв і тролейбусів більшої кількості пасажирів, а, отже, на збільшення виручки грошей.

   Однак, видається, що в ТТУ досі не все гаразд із організацією графіків руху тролейбусів. Найбільш масове повернення машин у депо припадає на період з 18 до 19 годин. Хто користується послугами тролейбусів, той, повертаючись з роботи додому, часто вимушений чути повідомлення водіїв: "тролейбус їде в депо". І кількість їх у цей проміжок часу сягає 25 одиниць.

   Спроби пояснити цю ситуацію тим, що, мовляв, водії і кондуктори – також люди, і закінчення їхньої робочої зміни також припадає на той же час, що і в більшості городян, не витримує жодної критики. Це все одно, що власник кафе чи їдальні зачиняв би двері на обідню перерву для себе і своїх працівників у той самий час, що й обідня перерва в усіх городян: з 13 до 14 годин?! Що сталося б з таким кафе вже за кілька тижнів, здогадатися неважко.

   Чому тролейбуси масово повертають у депо в час найбільшого потоку пасажирів? – залишається загадкою. Тим часом у цей період на зупинках – черги маршруток. Їхні власники рахувати виручку вміють...

Антон Бездітко, газета "МІСТО".

>

related posts

ВК