24 мар. 2011 г.

Електрифікація Житомир-Фастів. ВСІ ДЕТАЛІ




    Хочу розповісти Вам про, те що відбувається у Вас "під носом", але Ви наврядче про це знаєте.
Спочатку, у 2010 були плани «На Південно-Західній залізниці планується масштабний проект з модернізації напрямку Фастів — Житомир — Новоград-Волинський, а це 192 км, де будуть вкладені другі колії, оновлені станції, електрифіковано цей напрямок». Цього року (2010-му) заплановано почати проектні роботи для розмежування вантажного та пасажирського руху на напрямку Фастів—Житомир—Новоград–Волинський.

   Готується це все до Євро-2012, для створення швидкого залізничного коридору «Львів-Київ-Харків-Донецьк» Тому з цього маршруту будуть зняті майже всі вантажні перевезення і перекинуті на паралельні лінії. В нашому випадку вантажні потяги які зараз ідуть маршрутом Фастів-Попільня-Козятин підуть маршрутом Фастів-Станишівка-Бердичів-Козятин.
Плани почали матеріалізовуватися наприкінці 2010-го року. Підсумовуючи свою діяльність за минулий рік – УЗ повідомляла «….в грудні 2010 року ….та розпочаті роботи з будівництва контактної мережі на дільниці Фастів – Житомир експлуатаційною довжиною 101 км.»

    Роботи дійсно велися - встановлювалися опори та була змонтована контактна мережа від ст. Корнин в сторону Фастова, змонтовано фідерні лінії ДПР та фідеру контактної мережі від тягової підстанції Фастів.



   На цій ділянці буде відновлено станції Унава, Града, Яроповичи, Волиця.

   До лютого вже від Корнина на 12 кілометрів у бік Фастова контактна мережа була майже готова. Далі будуються опори приблизно до Потіївки.

 Фото з станції Корнин, автор Леонід Андронов. 6 лютого 2011.





  







Крім ділянки Фастів-Житомир у проектах фігурують ще Житомир-Бердичів, та пізніше Житомир-Новоград-Волинський.


Розповідає очевидець: «Сегодня днём ехал из Винницы в Житомир автобусом, прямо под мостом на станции Бердичев - Житомирский очень активно устанавливали опоры - на 100 % не уверен (может и под освещение платформы), но 99% что всё-же тянут паутину с Бердичева на Житомир»

В першу чергу робиться ділянка Фастів-Станишівка-Бердичів, без заїзду до Житомира, це приблизно 130-140 км. Це робиться для відведення вантажного потоку з Фастів-Козятин. Потім робитимуть Станишівка-Житомир-Новоград.

 Фото з околиць Фастова в сторону Житомира, автор Леонід Андронов. 27 лютого 2011.




Нові опори.


 Через форму спілкування на сайті УЗ 23.02.2011 було поставлене запитання:
«Скажіть, будь ласка, коли за планом повинна бути завершена електрифікація ділянки Фастів-Житомир(місяць/рік) і коли ділянки Житомир-Новоград-Волинський? Чи ведеться/планується електрифікація ділянки Бердичів-Житомир? Якщо так, то коли вона має бути завершена? І чи є в планах електрифікація ділянки Житомир-Коростень?»

 УЖ відповіла: Повідомляємо, що електрифікація дільниці Фастів – Житомир буде виконана по мірі виділення коштів у повному обсязі згідно проектно-кошторисної документації, орієнтовна здача в експлуатацію 2011 рік. Електрифікації дільниці Житомир – Новоград-Волинський в планах 2011 року - немає, Житомир – Коростень не планується.

 Розповідає очевидець:
 «Їхав сьогодні з Вінниці в Київ на 342-му, роботи по електрифікації активно велись на мосту перед станцією Фастів на колії, що йде з Житомира на Київ - вона примикає до парної колії перегону Триліси - Фастів в південній горловині станції Фастів праворуч за напрямку руху - саме там зараз встановлюють стовпи, а на мосту вже чіпляють саму контактну мережу.»

 З інтерв’ю начальника Коростенської дирекції залізничних перевезень Василя Яременка газеті «Робочее слово» № 9-10 від 4 березня 2011.

      Нині готується впровадження першого національного пасажирського транспортного коридору Львів - Київ - Донецьк. Це робиться передусім для того, щоб створити кращі умови для руху пасажирських поїздів. По Південно-Західній залізниці цей коридор пройде від Гребінки до Підволочиська, через станції Київ-Пасажирський, Фастів, Козятин, Жмеринка, Хмельницький, з відхиленням вантажного потоку із зазначеного напрямку. Передбачається, що частина вантажів транспортуватиметься нашою дирекцією. Зокрема, за напрямками: Дарниця - Коростень - Шепетівка - Здолбунів та частково Коростень - Сарни, Фастів - Житомир - Бердичів і Фастів - Житомир - Ново-град-Волинський - Шепетівка. 

 Для повної реалізації програми, на період організації ремонтних робіт з підготовки швидкісного пасажирського руху, чимало справ потрібно нам зробити, аби забезпечити пропуск вантажних поїздів, які курсуватимуть відхиленими маршрутами. І це, передусім, на дільниці Фастів - Житомир. До речі, тут вже ми відновили з’єднувальну обвідну колію на дільниці Станишівка - Бистра протяжністю 2,4 км в обхід станції Житомир. Розпочато будівництво постів ЕЦ на станціях Степок, Станишівка. Водночас, нагадаю, що на цьому напрямку тривають роботи з електрифікації. Словом, справ на цій дільниці чимало, і ми разом з керівниками підрозділів працюємо над тим, щоб знайти оптимальне вирішення поставлених завдань. 

- Чи передбачаються якісь зміни по ст. Коростень?

- Нині розглядається питання про те, щоб розвантажити станцію Коростень за рахунок перенесення значної частини робіт, пов’язаних з обробкою транзитних поїздів, на ст. Коростень-Подільський.


    Відновлюється з’єднувальна дорога фастівської і бердичівською гілок.

 Фото Катерини та Віталія Листванів:

Станція Лотос. Дизель ще є, опори вже є.

Відновлена стрілка примикання до гілки Житомир - Бердичів (в сторону Бердичева).

Початок відновленої колії між фастівською і бердичівською гілками - станція Станишівка

Схоже, скоро у нас будуть зміни.
Фотки автора блогу, зроблені під час нещодавнього снігопаду. Станція Житомир:

Залізнична станція Житомир.  19 березня 2011.

Київській шляхопровід.

Тут теж будуть зміни.

А поки у нас дизелі з депо "Коростень".



>

related posts

ВК