1 мар. 2011 г.

Чи розвивається житомирський електротранспорт?


Як пам'ятаємо, у міському палаці культуру пройшли "громадські слухання", на яких розглядалось питання підвищення вартості проїзду у міському електротранспорті.
І слухання ті назвали "такими що відбулися".
Весна прийшла:
- ціна квитка на 1 поїздку не змінилася
- ціна місячного проїзного квитка не змінилася.




З 13 грудня вже пройшло 2 місяці як Житомир отримав б/у Татри з Вінниці. І до сих пір за них не розплатився. Житомирська хвиля нещодавньо повідомила що, під час сесії житомирської міської ради, у середу, третього березня, буде вирішуватись питання проплати.

Сьогодні трамваї і досі стоять на технічній колії, під ремонтним боксом ЖТТУ, без фар, пантографів.
Фото Ігоря Щербакова, 19\І.2011
 На  тій ж сесії буде прийматися ще один документ. Судячи з нього - важко вірити в слова, які ми постійно чуємо, про розвиток електротранспорту. Ось проект рішення міської ради:

РІШЕННЯ
Третя сесія шостого скликання

Про внесення змін та доповнень до
Програми розвитку міського
електротранспорту м.Житомира
на 2007-2015 роки, затвердженої
рішенням Житомирської міської
ради від 21.11.2007 №463

З метою реалізації завдань державної політики, удосконалення та активізації роботи в сфері міського електротранспорту, відповідно до Законів України «Про міський електричний транспорт» та «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

ВИРІІШИЛА:

1. Внести зміни та доповнення до Програми розвитку міського електротранспорту м. Житомира на 2007-2015 роки, затвердженої рішенням міської ради від 21.11.07 №463, із змінами та доповненнями, затвердженими рішеннями міської ради від 12.05.10 №1218, від 23.06.10 №1293, від 18.08.10 №1333, а саме:

Пункт 3 таблиці «Обсяг бюджетних призначень для забезпечення виконання заходів 2008-2011 роки» рішення міської ради від 24.12.10 №37, викласти в наступній редакції:


І ще мені бачиться великий розвиток у тому, що за 2 сесії міської ради було прийнято рішення пустити "під ніж" 28 тролейбусів, які ще можна було б відремонтувати, деякі з яких 90-тих років випуску. Для чого купувати нам тоді ЮМЗ 2002-го? 
Певно дуже заважали зігнанні з 2-х депо всі тролейбуси, що спочатку їх розіпхали во всім куткам, а потім, як чув я, через пожежні норми, порізати всі на метелобрухт.

Отож, ще зовсім недавно картина була така: 

фото з СТТС 

Сьогодні Ви їх вже не побачите. Літня реформа об’єднання двох депо знищила 28 одиниць ЗіУ-9 :  

від 22.07.10   532
             м. Житомир

Про списання основних фондів
КП «Житомирське трамвайно-
тролейбусне управління»

 
Розглянувши клопотання комунального підприємства «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління», висновки постійно діючої комісії підприємства щодо списання основних фондів, відповідно до «Положення про порядок відчуження та списання майна, що перебуває у власності територіальної громади міста Житомира» затвердженого рішеннями міської ради від 29.09.2005 року №550 та від 23.06.2010 року №1251, виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

         1. Дозволити комунальному підприємству «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління»;
1.1 списати та зняти з обліку підприємства, ДП «Київська державна регіональна технічна інспекція міського електротранспорту:
1.1.1 тролейбус ЗІУ - 9В, інв.№1001, заводський №15279, випуску 1980 року;
1.1.2 тролейбус ЗІУ - 9В, інв.№1003, заводський №19866, випуску 1983 року;
1.1.3 тролейбус ЗІУ - 9В, інв.№1172, заводський №17571, випуску 1982 року;
1.1.4 тролейбус ЗІУ - 9, інв.№1200, заводський №775, випуску 1982 року;
1.1.5 тролейбус ЗІУ – 9В, інв.№1225, заводський №27229, випуску 1986 року;
1.1.6 тролейбус ЗІУ – 9В, інв.№1233, заводський №28475, випуску 1987 року;
1.1.7 тролейбус ЗІУ-9В, інв.№1239, заводський №29017, випуску 1987 року;
1.1.8 тролейбус ЗІУ-9В, інв.№1267, заводський №32679, випуску 1989 року;
1.1.9 тролейбус ЗІУ-9В, інв.№ 1279, заводський №33663, випуску 1989 року;
1.1.10 тролейбус ЗІУ-9В-10, інв.№1255, заводський №443, випуску 1988 року;
1.1.11 тролейбус ЗІУ-9В, інв.№1246, заводський №29786, випуску 1988 року;
1.1.12 тролейбус ЗІУ-9В, інв.№1284, заводський №34500, випуску 1990 року;
1.1.13 тролейбус ЗІУ-9В, інв.№1294, заводський №35334, випуску 1990 року;
1.1.14 тролейбус ЗІУ-9В, інв.№1029, заводський №36128, випуску 1990 року;
1.1.15 тролейбус ЗІУ-9Г, інв.№1037, заводський №695, випуску 1990 року;
1.1.16 тролейбус ЗІУ-9В, інв.№2201, заводський №23618, випуску 1985 року;
1.1.17 тролейбус ЗІУ-9В, інв.№2202, заводський №23577, випуску 1985 року;
1.1.18 тролейбус ЗІУ-9В, інв.№2223, заводський №27388, випуску 1986 року;
1.1.19 тролейбус ЗІУ-9В, інв.№2230, заводський №28004, випуску 1987 року;
1.1.20 тролейбус ЗІУ-9В ІО, інв.№2251, заводський №450, випуску 1988 року.

від 28.10.10 813
             м. Житомир

Про списання основних фондів
КП «Житомирське трамвайно-
тролейбусне управління»


Розглянувши клопотання комунального підприємства «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління», висновки постійно діючої комісії підприємства щодо списання основних фондів, відповідно до «Положення про порядок відчуження та списання майна, що перебуває у власності територіальної громади міста Житомира», затвердженого рішеннями міської ради від 29.09.05 №550 та від 23.06.10 №1251, статей 29, 30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

         1. Дозволити комунальному підприємству «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління»:
1.1 списати та зняти з обліку підприємства, ДП «Київська державна регіональна технічна інспекція міського електротранспорту:
1.1.1 тролейбус ЗІУ – 9ВОВ, інв.№1015, заводський №35707, випуску 1990 року;
1.1.2 тролейбус ЗІУ – 9Г, інв.№1031, заводський №289, випуску 1991 року;
1.1.3 тролейбус ЗІУ – 9Г, інв.№1052, заводський №3311, випуску 1992 року;
1.1.4 тролейбус ЗІУ – 9Г, інв.№1057, заводський №4479, випуску 1993 року;
1.1.5 тролейбус ЗІУ – 9ВОВ, інв.№2022, заводський №36173, випуску 1990 року;
1.1.6 тролейбус ЗІУ – 9ВіО, інв.№2253, заводський №31048, випуску 1988 року;
1.1.7 тролейбус ЗІУ - 9ВОА, інв.№2265, заводський №32682, випуску 1989 року;
1.1.8 тролейбус ЗІУ-9ВОА, інв.№2286, заводський №34473, випуску 1990 року.

1.2 Списані відповідно до пунктів 1.1.1-1.1.8 тролейбуси розібрати, продефектувати, придатні до реставрації та використання деталі, вузли і агрегати оприбуткувати на склад та використовувати як обіговий ремонтний фонд, непридатні – здати на металобрухт.

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Гундича І.П.


Міський голова                                                                        В.Т.Шелудченко


Кому цікаво - зайдіть на сайт міської ради і введіть в пошук "Про списання основних фондів",
Ви отримаєте ті самі документи. 

То ж не дивуйтесь, чого тепер  мало одиниць на маршрутах, і весною буде ще менш, чого чекаєте  тролейбуса на зупинці довго.
  
28  порізали, 40 купимо. Що буде завтра? 




>

related posts

ВК